FAQ - Často kladené otázky

Stručné a konkrétní odpovědi na nejčastěji kladené otázky najdete v obchodě Jazgot.

Mohu si objednávku vyzvednout osobně? A pokud ano, kde?

Ano, objednávku je možné vyzvednout osobně v našem hlavním skladu u Rzeszowa (36-004, Łąka 260M). Sklad je otevřen od 8:00 do 16:00 hodin.

Obdržím za své nákupy fakturu s DPH?

Ano. Chcete-li obdržet fakturu, vyberte při zadávání objednávky v datovém formuláři možnost "Společnost" a zadejte fakturační údaje.

Kolik zaplatím za poštovné?

Náklady na dopravu zjistíte výběrem konkrétního způsobu doručení a přidáním produktu do košíku. V závislosti na produktu a dopravci se sazba liší.

Jak mohu změnit svou objednávku?

Objednávku můžete změnit pouze do doby, než si ji u nás vyzvedne kurýr. Za tímto účelem nás prosím co nejdříve kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.

Jak dlouho je proforma platná?

Platnost proforma faktury je 10 dní. Tak dlouho trvá rezervace

Kde najdu potvrzení své objednávky?

Zákazník obdrží potvrzení objednávky e-mailem. To je také k dispozici v zákaznickém účtu po přihlášení.

Nabízíte službu

Ano, nabízíme autorizovaný servis vozíků z naší nabídky i jiných značek. Servis provádíme na území Polska, v našem sídle nedaleko Rzeszowa.

Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

Můžete ji zkontrolovat po přihlášení ke svému účtu. Bude viditelný v historii objednávek. O změnách stavu objednávky informujeme zákazníky také e-mailem.

Nemám firmu, mohu u vás nakupovat?

Ano, naše výrobky prodáváme jak živnostníkům, tak soukromým zákazníkům. Vystavujeme faktury a účtenky.

4.8
star star star star star
(321)