Stručné a konkrétní odpovědi na nejčastěji kladené otázky najdete v obchodě Jazgot.
Obdržím za své nákupy fakturu s DPH?
Ano. Chcete-li obdržet fakturu, vyberte při zadávání objednávky v datovém formuláři možnost "Společnost" a zadejte fakturační údaje.
Mohu si objednávku vyzvednout osobně? A pokud ano, kde?
Ano, objednávku je možné vyzvednout osobně v našem hlavním skladu u Rzeszowa (36-004, Łąka 260M). Sklad je otevřen od 8:00 do 16:00 hodin.
Jak mohu změnit svou objednávku?
Objednávku můžete změnit pouze do doby, než si ji u nás vyzvedne kurýr. Za tímto účelem nás prosím co nejdříve kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.
Jak dlouho je proforma platná?
Platnost proforma faktury je 10 dní. Tak dlouho trvá rezervace
Nabízíte službu
Ano, nabízíme autorizovaný servis vozíků z naší nabídky i jiných značek. Servis provádíme na území Polska, v našem sídle nedaleko Rzeszowa.
Kde najdu potvrzení své objednávky?
Zákazník obdrží potvrzení objednávky e-mailem. To je také k dispozici v zákaznickém účtu po přihlášení.
Kde najdu potvrzení své objednávky?
Zákazník obdrží potvrzení objednávky e-mailem. To je také k dispozici v zákaznickém účtu po přihlášení.
Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?
Můžete ji zkontrolovat po přihlášení ke svému účtu. Bude viditelný v historii objednávek. O změnách stavu objednávky informujeme zákazníky také e-mailem.