Stručné a konkrétní odpovědi na nejčastěji kladené otázky najdete v obchodě Jazgot.

Obdržím za své nákupy fakturu s DPH?

Ano. Chcete-li obdržet fakturu, vyberte při zadávání objednávky v datovém formuláři možnost "Společnost" a zadejte fakturační údaje.

0

Mohu si objednávku vyzvednout osobně? A pokud ano, kde?

Ano, objednávku je možné vyzvednout osobně v našem hlavním skladu u Rzeszowa (36-004, Łąka 260M). Sklad je otevřen od 8:00 do 16:00 hodin.

1

Jak mohu změnit svou objednávku?

Objednávku můžete změnit pouze do doby, než si ji u nás vyzvedne kurýr. Za tímto účelem nás prosím co nejdříve kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.

0

Jak dlouho je proforma platná?

Platnost proforma faktury je 10 dní. Tak dlouho trvá rezervace

0

Nabízíte službu

Ano, nabízíme autorizovaný servis vozíků z naší nabídky i jiných značek. Servis provádíme na území Polska, v našem sídle nedaleko Rzeszowa.

1

Kde najdu potvrzení své objednávky?

Zákazník obdrží potvrzení objednávky e-mailem. To je také k dispozici v zákaznickém účtu po přihlášení.

1

Kde najdu potvrzení své objednávky?

Zákazník obdrží potvrzení objednávky e-mailem. To je také k dispozici v zákaznickém účtu po přihlášení.

1

Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

Můžete ji zkontrolovat po přihlášení ke svému účtu. Bude viditelný v historii objednávek. O změnách stavu objednávky informujeme zákazníky také e-mailem.

0
4.9
star star star star star
(224)